Vertaal

woensdag 6 april 2016

Dankzij weggeven van een quilt , kwam de inspiratie !

Waarschijnlijk al 2 jaar terug wilde ik een nieuwe kerstquilt maken en ik vroeg en kreeg van velen uit het land , kerstlapjes om die quilt  te kunnen maken .
Ik begon ook met wat ideeën , probeerde ze uit , maar niks beviel me. Zodoende bleven de gestreken kerstlapjes maar in een kleine dienbak liggen en grijnsden ze me telkens aan!
Nu gaf ik een quilt weg en wist ineens dat die het patroon bevatte wat geschikt was voor de verwerking van de kerstlapjes !
Ik ben ogenblikkelijk aan de slag gegaan en kan jullie nu laten zien wat er gemaakt wordt van jullie , zo lang geleden geschonken lapjes !



Dit bevalt me , doordat de patronen van de kerstlapjes een beetje heel blijven .
Ik hoop dat jullie er ook wat in zien .
Het is me wel een pak van het hart dat ik nu met de lapjes iets zinnigs ga doen!
Kosten noch moeite spaarden jullie om me lapjes te sturen  en wat er mee gebeurde ? 
??????????????????!
Als het nu maar veel regent....dan schiet het lekker op  !!!!!!!!





2 opmerkingen:

  1. Nou, wat die regen betreft, is het geen probleem. Je denkt dat je lekker naar buiten kan, begint het weer te regenen! Dus ga maar lekker quilten! Hij is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuk quiltje wordt dit Rini! Vrolijk blok!

    BeantwoordenVerwijderen