Vertaal

maandag 20 juli 2015

Veel naaiwerk komt er niet meer uit mijn handen !

Ik vind het te warm of ik heb er geen zin in of ik heb meer zin in fietsen of lezen !
Zelfs de etiketten voor de midweek op Texel willen niet uit mijn handen komen!Andere jaren had ik ze allang af !!!
En de cursisten zijn het al vele jaren gewend dat ze die van mij krijgen !
Wat ik wel doe is het reeds gesandwichede quiltje van mijn nichtje afmaken !
Wat doorquilten ,een biesje er om heen maken , voor een tunnel zorgen en een etiket maken en er op naaien . Ja dat doe ik nog snel achter elkaar ook nog !
Vinden jullie ook dat je soms erg raar in mekaar zit ???


Ik heb hem ,eigenlijk heel eigengereid zelf de naam *:Licht in het donker* gegeven !
En tot op heden geen commentaar!
Ze mag het er natuurlijk  altijd  weer vanaf slopen !





Nanette komt in de loop van het jaar gewoon een aantal keren  een dagje patchen !
We maken wat af , of we verzinnen zelf wat .
Zij zit zo lekker een dagje te naaien zonder andere dingen te hoeven doen .
Ze krijgt haar natje en droogje voorgeschoteld door ons en moet dan wel  bijv. .Bessola ( Krentjebrij )
eten!
Heel gezellig en ze zet ook vaak iets leuks op onze iPad of lost een probleem voor ons op!



1 opmerking:

  1. Wat gezellig Rini zo een dagje samen en wat een leuk quilt
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen