Vertaal

donderdag 7 april 2016

Waar ik toch nog graag eens over wil vertellen.

Velen onder jullie herinneren zich nog goed wat ik van Willeke kreeg toen ik 80 werd !
Een mooie quilt , bestaande uit 72 blokken gemaakt door 72 quiltsters uit het hele land !
(Door de vele midweken die wij meemaakten ken je natuurlijk veel quiltsters van overal vandaan .)
Een totale verrassing was dat voor me !
Hij hangt nu weer in de gang voor een hele poos .Hier een collage er van .
Links onder is de lijst die ik gemaakt heb om na te kunnen gaan wie welk blok voor me heeft gemaakt .
Rechtsonder is het boek wat Willeke maakte , met een foto van het blok en een kaart met een woordje  van de maakster van het blok .
Zo kon ik er achter komen wie welk blok maakte in de quilt .
Is nog steeds heel leuk !



1 opmerking:

  1. Dat is toch een super waardevol bezit!! Met zóveel liefde gemaakt. Wat ontzettend leuk dat boek er bij!!

    BeantwoordenVerwijderen