Vertaal

vrijdag 12 februari 2016

Was ik toch weer naar een workshop in Driebergen !

Op zaterdag  6 februari zaten mijn nicht en ik toch op een  workshop in de winkel van Petra , gegeven door Ineke Vaillant van Texel .
En wat leerden we ?  Sterren boven Driebergen  of  Texel of  Haaksbergen of elders


Het is gemaakt  van een Layer  cake met 40 verschillende stofjes en gele stof voor de sterren 
in mijn geval .

En deze maakte mijn nichtje.


Mooi hè?
Deze kleur benadert nog het beste de werkelijketint . .
De camera kan niet goed overweg met deze kleur!











2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk en helemaal jouw kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig Rini! Ik heb het patroon eens bij iemand gezien en was er helemaal weg van. Wat hebben jullie dat snel gedaan zeg! Een vrolijkerd is het.

    BeantwoordenVerwijderen