Vertaal

vrijdag 10 januari 2014

Ik ga toch maar door met nog wat foto's van quilts..

.............die echter op hun zij zijn gaan liggen .
Ik heb wel een tip gekregen hoe ik ze goed op mijn blog kan zetten , maar dat is een reis om Keulen !
Daar heb ik even geen zin in ! Of zoals men dan ook wel zegt : daar heb ik even geen tijd voor !
In veel gevallen ontstaat er in mijn hoofd dan een vraagteken en wordt het vertaald in  : geen zin in !!!
   



Is dit een bepaalde techniek? Wie kent dit ?
Ik vind dit wel een frisse aparte .



Een log cabin en dan met je hersens er goed bij!




Dit is ook plannen !




Dit kàn een werkje met de hand zijn , op de bank bij een voor jou minder interessant programma !

Hahahaha! gekke laptop of  gekke blogspot : deze foto staat weer goed!!!
Dat heb je als je je er niet druk om maakt!!!!!!!! Hahahaha!
En wat de volgende keer ?  Staan ze dan op de punt?!?

1 opmerking:

  1. Wat een schitterende quilts, vooral de eerste
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen