Vertaal

dinsdag 17 september 2013

Onduidelijkheid.

De week voor 17 sept . was heel warrig , het gonsde van diverse geruchten .
Zo ook dat op een bepaalde nacht de wanhopige bezetter de hoofden van scholen ging ophalen!
Mijn moeder naar fam A of  B om te vragen of mijn vader daar kon komen overnachten. Dat kon .
Dus 's avonds  vóór 8 uur kwam mijn vader daar met een: "hier ben ik "en had daar verder een goeie avond en nacht  bij die vrienden .
De volgende dag vroeg mijn moeder het een en ander over fam A  en toen bleek dat mijn vader naar familie B was gegaan !
En die hadden totaal niets laten merken dat ze nergens van af wisten dat hij zou komen slapen .
De vrouw des huizes was stilletjes een bed gaan opmaken !

1 opmerking:

  1. Daar hebben jullie toen natuurlijk ontzettend om gelachen. Maar wat een geweldige familie B. Die hebben een gouden lijstje verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen