Vertaal

zaterdag 9 maart 2013

Heeft jouw DH ook altijd 2 grote schone zakdoeken bij zich ?

Waarom hij dat altijd zo doet ?
Na het fietsen ,de fiets stond al geparkeerd tegen de muur , wilde ik  de km -stand even weten , doe een stap richting stuur en .....AU!  Zat ik met mijn scheenbeen tegen de fiets stander aan . Het bloed gulpte uit de wond. Eén zakdoek ving het ergste bloed op en met de andere werd m'n been even goed afgebonden !  Zo zie je maar , hij is niet alleen om je neus in te snuiten .

4 opmerkingen:

  1. Ochochoch, wat een pech nou weer! Maar goed dat DH over je moedert, wat zou het anders weer een gedoe zijn geweest. Heb je er veel last van?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een pechvogel. Waar zakdoeken al niet goed voor zijn. Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch maar goed dat hij er altijd 2 bij zich heeft, haha. Maar dat kan wel goed pijn doen, zo'n wond.
    Ja, mijn DH heeft er in ieder geval altijd één bij zich. Met het resultaat dat ik regelmatig een stapeltje van 15 zakdoeken sta te strijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kanonnen, wat een ongeluks-beestje ben jij zeg.
    Mazzel dat Riekele overal op voorbereid is!
    Een schone zakdoek is nooit weg (zeker als ie ook nog gestreken is....dan mag hij zelfs op brandwonden)
    Waar is je foto van het mandje? Ik ben stik nieuwsgierig!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen