Vertaal

zaterdag 23 februari 2013

Popje op speldenkussen ......

Dat heb ik toch een tijdje terug gezien en dat vond ik zo leuk !   Wilde ik ook!  ; - ))
Het schildpad -speldenkussen kregen wij tijdens een midweek van Helma en haar moeder.
Ik gebruik hem driftig! Laat zij nu ook een leuk poppetje voor mij hebben gevonden !
Een beeldig stenen poppetje.
Zij kwamen deze zaterdag naar DenDolder , naar Marina ,de quiltwinkel aldaar .
Ik ging er ook heen en zodoende kwam dit liefje in mijn bezit en zit nu ,vastgenaaid bij de enkels ,midden op de schildpad ! Wie doet je wat !!!!!
Hahaha ze brachten n.b .ook een doosje druiven voor me mee!
Zij hadden ze ook wel eens op Texel ,en ik kan verschrikkelijk veel lekkers zien staan en mooi van af blijven , maar druiven , liefst zonder pit en vellen die makkelijk mee te eten zijn ............die stal ik gewoon bij ze !
Dit schaaltje met hun druiven is inmiddels al verdwenen! Héérlijk ! Maar ik bewaar wel wat voor morgen!

2 opmerkingen: