Vertaal

zaterdag 5 januari 2013

Als je op Oudejaarsmiddag een bocht................

.......veel te krap neemt om niet onder een auto te willen komen , lig je voor je er erg in hebt !

Helaas heb ik er geen foto van voor op mijn blog .

Je kunt dan beter even als een * oude * dame afstappen voor je de bocht gaat nemen .

In Zeist hebben ze 2 wonden weer aan elkaar genaaid met 26 hechtingen .

Verder ben ik wat te hard , op de rand van de stoep , op mijn bovenbeen gevallen .

Dat heb ik dus gewéten  , maar ik kan er nu al weer aardig op staan........dus!

Verder geen klagen , alle botten zijn nog heel , ook mijn bril zat nog op m'n neus ....  dus !

En ik heb  een lieve handige verzorger , mijn DH !

En leve de laptop !




9 opmerkingen:

  1. O lieverd wat naar om dit lezen, wens je heel veel sterkte toe en beterschap
    Dikke knuf joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte en beterschap. Vallen is nooit leuk en het is altijd gebeurd voor je het weet.

    Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is goed schikken geweest. Wat je schrijft gelukkig zijn de botten nog heel!!!
    Zelf rij ik regelmatig met de brommer maar bochten neem ik stapvoets. Als ik zie hoe de jeugd scheurt (soms zelfs zonder helm) nee dank je dan maar het verkeer ophouden met langzaam aan :-)
    Een spoedig verder herstel gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was even schrikken! Voorzichtig aan in het vervolg hoor. Beterschap! Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, o Rini, wat een pech zo net voor het nieuwe jaar. Fijn dat je niks gebroken hebt, maar even goed kan de rest je behoorlijk hinderen. Wens je veel beterschap en sterkte! Lieve groet, Clara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meisje toch! Wat een vervelend afscheid van 2012. Inderdaad wel fijn dat er niets gebroken is, maar de gevolgen die je nu hebt, zijn al heftig genoeg hoor.
    Nu maar hopen dat het nieuwe jaar leuker zal verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach lieve Rini wat vervelend is dit nou. Ja je moet ook niet naar al die leuke jonge mannen kijken. Nee hoor, een grapje, ik hoop dat je snel weer beter bent en weer lekker kan gaan fietsen. Heel veel beterschap en sterkte met het herstel. liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Rini, heel veel beterschap. Ik hoop dat je snel en goed geneest.
    Wat ben je nog soepel, dat je niks gebroken hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou joh Rini!! Ik lees dat nu pas. Niet een goed eind of begin van een jaar. Je boft dat je niks gebroken hebt, een heup of zo. Dat betekent dat je nog aardig lenig bent, dat kan niet anders. Kalm aan hoor en de tijd voor genezing nemen. Lekker wat handwerken en zo. Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen