Vertaal

maandag 12 november 2012

De Quilmarkt in Bennekom.

Afgelopen zaterdag was daar de Quiltmarkt die om de twee jaar in Bennekom  gehouden wordt .
En A L T IJ D gewoon G O E D en G E Z E L L I G is .
Ook deze keer !  Er zijn lezingen , er was een tafel waar je onder leiding zelf even iets kunt leren maken  , winkeltjes , naaimachine stand , etc.
Veel foto's heb ik ( sufferd ) niet , want de batterij van mijn ( vrij nieuwe ) fototoestel was te vlug  leeg !!!  Had ik opgelet dan  was er niks aan de hand geweest !
Echter , voor ik wat laat zien wil ik deze spreuk even laten zien  !

Velen hebben mond genoeg
   om iemands werk te kraken ;
maar zelden hand genoeg
    om beter werk te maken .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Friesland  *Skûtsjesilen* met daar onder : Halve manen en rechts een Vingerhoedjes-quilt met mooi middenbeeld .
 
 
 
 
 
Het verwerken van dassen . Dat achterliggende kussen is niet duidelijk te zien .
Maar het zijn  de dunne delen van de das in een bepaalde maat geknipt zijn en zo gevouwen dat  de naad in het midden valt . Op dat midden stik je det deel op de ondergrond .
 
 
De marktkraam van Trapsuutjies Textielverf .
Meer weten ? Kijk op www.trapsuutjies.com  .
 
 
 
Dit is ook een mooie Art-quilt !
En dan te weten dat er nog meer moois hing!
Onthoud er dit van : Ga over 2 jaar zelf !
 
 
 
 



 
 
 
 
 
 


5 opmerkingen:

  1. Kijk, dát vind ik nou een ontzettend goeie uitspraak. Die zou ik wel eens van je willen lenen voor op mijn blog....
    Mooi werk weer hoor. Ik wist helemaal niet dat er om de 2 jaar zo'n quiltmarkt daar is. Heb ik veel gemist! die vingerhoedjesquilt, wat een werk!!! Dank je wel Rini voor je mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal zeker niet oordelen dat laat ik aan iemand anders over maar alsjeblieft zeg de volgende keer dat het niet toegankelijk is voor rolstoelers.
    Je verheugen op een uitje, toegang betalen en dan na een kwartier tot de conclusie komen dat je niets ziet.....is niet leuk.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal eens met de spreuk. Jammer van de batterij van je fototoestel want het zijn mooie werkstukken wat je laat zien en ik zou best meer hebben willen zien, de volgende keer maar....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige quilts Rini.Het is erg jammer dat wij niet konden (de bee uit Zoetermeer) want wij waren bij de prikborddag. Het was de keer dat jij 80 werd heel gezellig.
    Bedankt voor de foto's. groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je laat weer mooie dingen zien en die spreuk kon niet beter.

    Groetjes van Ria ;0)

    BeantwoordenVerwijderen