Vertaal

vrijdag 26 oktober 2012

Je bent nog niet van me af ....!

 
 
Wat ik ook heel leuk en aan doenlijk vond was dit quiltje ......
 
 
 
Het precieze weet ik niet want deze stond niet in het fotoboek !
 
 
Klik nog maar eens extra op de foto !
Wat heerlijk vrij zijn ze geweest om de stukjes vilt er op te naaien !
Kan ik gewoon van genieten .
 
Want , wij met onze eindeloze en mooie lapjes , patronen en de vele andere neven materialen ,
wat zijn we ver afgedwaald van het oorspronkele !
 
 
Way of Life .
 
Het midden van de blokken zijn wit/zwart en grijs , geven de gebeurtenissen van het leven aan .
De kleuren er omheen :
 geven de blijde, minder blijde en kleurloze dagen aan .
De witte onderhoek is de onbekende toekomst die hopelijk nog voor haar ligt .
 
 
Het is een patroon uit een oude Burda !
 
En wat dacht je van deze volhouder ?!
6 0 0 0  hexagonnetjes en ik geloof op Amerikaanse manier aan elkaar genaaid .
 
 
 
De maakster was er net aan bezig gegaan op een midweek van het gilde !
Lang geleden ......eind vorige eeuw .
 
 Hij heet De Tuin.
 
 
Mijn Sterrenpracht .
 
N.a.v.een patroon Van Jacqueline de Jonge .
De maakster zegt er lang over te hebben gedaan.......vinden wij dat gek ???
 
 
 


2 opmerkingen:

  1. Oh Rini, die laatste van Jacqueline heb ik ook gemaakt.... Voor een schoonzus. Deed er 2 jaar over. Ik vond het prachtig om er mee bezig te zijn, heleboel restjes in verwerkt en maar uitzoeken.
    Ik heb die Burda met dat patroon. Heb er altijd scheef naar gekeken. Heel apart effect. En dan die 6000 hesjes....daar moet ik toch niet aan denken.
    De pinquins vind ik enig, een vrolijke boel! Mooie foto's heb je gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Way of life, vind ik schitterend!
    de Pinquins inderdaad heel aandoenlijk en leuk en mijn sterrenpracht is inderdaad ook prachtig.
    De tuin is weer niet mijn ding (maar dat wist je al)

    grinnekende groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen