Vertaal

zondag 27 mei 2012

Eindelijk weer eens wat Nieuws!

Potseling werd ik geveld door een virus op mijn evenwichtsorgaan .
Tjonge , dat is echt geen feestje in de hitte !
Enfin , dit ging weer voorbij en nu is het wèl een feestje dat je weer rechtop kunt zitten
 en lopen zonder letterlijk om te vallen !

Ik wil nog wat laten zien van de midweek .
Er is natuurlijk een show and tell avond .
Hier zijn wat toeschouwers





En hier een paar dingen die we mochten bewonderen .







Gaaf en gaaf , niet waar ?



3 opmerkingen:

  1. Alletwee GAAF. Minder gaaf is dat virus, dat lijkt me lastig! Gelukkig dat het weer over is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker gaaf!! Wat vervelend joh dat virus! Mijn vriendin heeft er ook een paar keer last van gehad, erg vervelend..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is zeker geen pretje, maar fijn dat je je weer goed voelt
    Mooi die quiltjes
    Fijne pinkstermaandag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen