Vertaal

zondag 12 februari 2012

Om het weer goed te maken !

Onder de Bloggers was iemand die zijn werktafel , heel openlijk dus ,  op de foto had gezet , terwijl er iedere dag een ander kleurig  huisje gebouwd moest worden .
Er lag  o.a.  een wanordelijke  , vrolijke hoop lapjes op haar werktafel.

Ik ging met haar mee dat het toch wel een "zooi "was !

Maar ik ben nu totaal vol " schaamtegevoel " om dat zo te beoordelen  , lees deze spreuk  :

Creatieve mensen hebben geen rommel,

Creatieve mensen hebben overal ideeën liggen .

Kijk zò moet je openheid belonen!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Rini,

    Zo zal die "rommelmaakster" er vast ook wel tegenaan kijken! Ik denk trouwens niet dat zij zich door jouw woord "zooi" aangesproken voelde, maar toegegeven: "ideeën" klinkt natuurlijk vééél mooier! Dat woord ga ik voortaan ook gebruiken, vooral als ik weer eens door de kniehoge "ideeën" in mijn hobbykamer waad... ;)

    Groeten van Digna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet zeker dat die rommelmaakster het helemaal eens is met deze uitspraak!! Het is een goeie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ken je deze ook? "Beter een creatieve bende dan een opgeruimde leegte!" Die spreuk hangt bij mij boven mijn "werk"/quiltzooi tafel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, maar dan hoef ik niet bevreed te zijn om mijn creatieve gesteskinderen eens open en bloot te showen. Wie weet doe ik dat van de week ook nog wel een keer....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik voel me helemaal thuis bij die tekst, ik zal hem hier thuis ook eens introduceren! Maar op dit moment kan ik wel wat minder creativiteit gebruikn :-))
    Groetjes
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen