Vertaal

donderdag 20 oktober 2011

De templates * set A * van Marti Michell gebruikt !

Sorry , de blaadjes op de foto zijn te blauw !

Van de demonstratie over de Templates van Marti M . ben ik natuurlijk (!) met een set terug gekomen  , want het leek me wel wat voor mijn nicht(je) die zondag komt patchen en blokken maakt voor haar Wissel Sampler .
Zij werkt nog volop , heeft 3 kinderen , waarvan er nog 2 thuis zijn , en vindt patchen en naaien wel heel leuk .
Ik heb dus ogenblikkelijk een blok gemaakt met gebruik van de tamplates van set A.
Nou , het is uit de kunst ! Heerlijk ! Je kunt direkt gaan snijden ........niet eerst mallen maken !
Je moet het wel secuur doen  , dat wel .
Maar als je dat gedaan hebt ga je o zo makkelijk alles in elkaar naaien ....... want het past allemaal prachtig , en het voegt zich gelijk .  De achterkant is zodoende ook heel mooi en rustig .
Ik heb er ook een gebruiksaanwijzing bij gekocht , dat is ook wel prettig .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten