Vertaal

donderdag 25 oktober 2018

Voor wie is deze bos bloemen ?

Het antwoord is heel simpel : voor Willeke
Waarom ? Zij was degene die vanaf het begin  van mijn ziekte ( 28 augustus ) mijn blog heeft overgenomen.
En trouw, heel erg trouw en snel , het verloop van mijn toestand op mijn blog vastlegde !
Ik ben haar er erg dankbaar voor.
"Men"kon zo op de hoogte blijven zonder dat ikzelf of mijn DH er druk mee waren.                             
Dat was nog eens samenwerken:
ik mailde haar een foto met stuntelig getypt commentaar en zij zette het in no time op mijn blog met een aangepast verhaaltje.
Geweldig was dat!
Willeke , van deze plaats dus heel erg bedankt!!!         Maar nu wil ik proberen het weer zelf te doen .   

3 opmerkingen:

  1. Helaas kan ik dus nog steeds geen reactie achterlaten op je blog.
    maar dank je wel Meis. Graag gedaan hoor!
    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er waren eens twee schatten, die vriendjes waren.
    Het was fijn om zo mee te kunnen leven.
    Hou vol Rini.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve vriendin, zo’n mooie bos bloemen verdient ze wel, en zo fijn dat je het bloggen nu weer zelf gaat oppakken, het toetsenbord is geduldig.

    BeantwoordenVerwijderen