Vertaal

woensdag 12 juli 2017

Laten we het eens over "lapjes" hebben.

Mijn nog redelijk jonge vriendin Willeke , net met pensioen gegaan , vroeg ik of ze nog wat lapjes van 10x10 voor me had .
Want ik wilde een werkje hebben dat ik goed buiten kon doen , in de mooie zomer die er aan zat te komen !
Ondanks het feit dat ze bere-druk met oppassen was , had ik van haar en van haar vriendin Wietske , een berg lapjes in zeer korte tijd.
Wietske en ik kennen elkaar al uit de vorige eeuw , dankzij  de midweken in  Fredeshiem , die we beide trouw bezochten !







Wat uit de gekregen zachte enveloppes kwam : mooie , leuke , neutrale en vrolijke lapjes.
En onder het lapje dat je  ziet liggen meestal nog veel lapjes .

Dit is het aan het worden
En dit zijn ook weer gekregen lapjes !
Dit is toch hartverwarmend, dat er zoveel quiltsters zijn die je gewoon willen helpen!
Zelfs uit Canada is een pakje onderweg .









Geen opmerkingen:

Een reactie posten