Vertaal

dinsdag 17 mei 2016

Soms gaat het sneller dan je denkt.

Gezien het feit dat we dus niet naar de caravan kunnen gaan , omdat hij overgegaan is naar een ander , zocht ik een haakwerkje voor de keren dat we van de zomer  hier, bij ons flat , buiten zouden zitten !
En om mee te nemen naar onze weekjes die we elders in NL hopen te kunnen gaan doorbrengen .
We zaten al vaak buiten en ik kon dit grove werkje ook tijdens de tv. rustig voortzetten .
Om kort te gaan , het kleedje is al af !



Na wat verder gezocht te hebben ,


                         

 vond ik iets wat beslist langer gaat duren !




1 opmerking:

  1. Hemeltje, Rini, ga je dit maken?? En kun je dat?? Wat geweldig knap!!! Als ik zoiets zou willen hebben, zou ik één of ander oud kleed zoeken en het naaien, want dat kan ik wel! Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen