Vertaal

maandag 12 oktober 2015

Als je wat hebt beloofd te zullen doen .................

.....dan komt Nu het resultaat van de actie !

Mijn verzamelwand met jong en oud , met verleden en heden , met gekregen of zelf gemaakt,
met mooi en met lelijk........!




Ooit ordelijk gestart , maar door het motto :  "alles moet er op "
is het een gezellig zootje geworden !
Ja , daar links onder dat ben ik toen ik 5/6 jaar was denk ik !
Ik moest er apart voor gaan zitten met keurig netjes gekamt haar !
De vooruitstrevende vader van mijn vriendinnetje had toen al een eigen  Doka 
en al een echt goed fototoestel van die tijd. Over 2 1/2 maand ben ik 87.
Kun je nagaan....................!!!





2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n wand met al die fijne herinneringen :-) En zo heerlijk actief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd wel van gezellige zooitjes!! Enig, die 'oude' foto van jou!

    BeantwoordenVerwijderen