Vertaal

zondag 8 februari 2015

Nog meer lampionnetjes , gemaakt van krijgertjes !

De volgorde is willekeurig ( ! )


Deze is van stofjes van Dick.
( Mijn *slapie * op een midweek in 1994 en daarna geregeld  )
Hahaha  ik zag iets aan deze foto.........één strookje heb ik verkeerd-om gestikt!
Dat wordt hersteld hoor Dick!


Van stofjes van Willeke , alom bekend en al jáááren quiltvriendin en 
computer-maatje .


Deze van stofjes van Chris , trouw bezoekster , mèt commentaar ,
van mijn blog .
En hier zir er één scheef ........die laat ik zitten , zie je straks in het " geheel " niet meer !
Een foto kan meedogenloos zijn !






1 opmerking:

  1. Gelukkig kan jij ook 'meedogenloos' zijn en het lekker zo laten zitten! Enig, al die verschillen. En natuurlijk ook de herinnering aan ons dames...

    BeantwoordenVerwijderen