Vertaal

vrijdag 17 oktober 2014

Vandaag hing ik een poos rond in de naaimachinewinkel van Niessen in Veenendaal .

Daar zijn altijd weer leuke , voor mij nog  onbekende maaksels van Gitte , de mede-eigenaresse.(Zachte G en dan een ie en gewoon een te , Deense naam ) .
Als je echt om goede raad verlegen zit , dan is dit een betrouwbaar adresje ! 
Natuurlijk willen ze graag verkopen , maar ze bedotten je echt niet .
Zelf moet je ook eerlijk voor de draad komen !
En ze hebben er alle merken en Gitte kan met alle merken overweg!


Wat zag mijn oog toen ik stond te pinnen?
Dit lieve kleine Pfaffje !
Gewoon om te stelen zo leuk!


Vader , Moeder en Kind UIL heb ik zelf maar met z'n allen op een naaimachine gezet!






Kimono-popje , met rechts een Harlekijn .






Vaak is er een workshop van geweest of komt er nog aan .
Vanochtend zaten er ook dames vanwege een borduurdag .
Het is er altijd prima. Je leert iets leuks , je wordt geduldig geholpen en je maag wordt allerminst vergeten !


Dit is toch een chique kussen?





2 opmerkingen:

  1. Daar zal je wel vaker komen Rini, je bent er zó enthousiast over. Dat machientje, wat een snoep!

    BeantwoordenVerwijderen