Vertaal

vrijdag 12 september 2014

Ik ga nog even door !




Eén van de cursisten houdt veel van met kleine lapjes werken !
Het linker voorbeeld heeft zij in het klein nagemaakt...........ga er maar aan staan !
Ze doet  dat uit de kunst , onnavolgbaar is misschien een beter woord .



Hier onder nog een fraai dorp.


Waar ik zelf me onledig mee hield ?
De grote tulpen .......


Mijn plan is om ze naar Amerika te sturen , naar de familie waar onze zoons in 1981
een maand heen geweest zijn met een ruilactie .
2 jaar terug ging één van hen met zijn vrouw en 2 kinderen er een aantal dagen heen toen ze in dat land een trektocht hebben gemaakt.
Geloof me dat die familie daar dat geweldig vond  !






1 opmerking:

  1. Het ziet er erg leuk uit, Rini. Vooral dat kleine quiltje spreekt mij bijzonder aan, dat begrijp je. Jouw grote tulpen vind ik prachtig en de bestemming een heel leuk idee. Toppie!!
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen