Vertaal

dinsdag 1 april 2014

Miniatuur- tuintje .

Rya is de persoon die die mooie kerst-vensterbank maakte.
Zij heeft   als hobby : het leven in het klein te maken !
Éven iets anders dan quilten !
Hieronder komt het tuintje , met datgene wat zij mij mailde toen ze de foto's stuurde .


de tuinslang  die maakte ik van een scoubidou touwtje....
De leeuwenwaterbak kocht ik op de beurs en verfde hem met oud-goud.
Ik koop goedkope boeketjes of kaarsenringen (bij Wibra of op een rommelmarkt) en haal ze uit elkaar; de meeste hebben wel kleine plantjes of bloempjes,die ik kan gebruiken.

De klimroos achter Venus:  op de markt bij een kraam om kaarten te maken kocht ik 12 papieren roosjes voor één  euro,

 De “schuttingmat” achter Venus is een placemat van de rommelmarkt , plakte die op een “klimplanttak”en voila, een klimroos. 

Weet je,Rini, ik kijk met bepaalde ogen naar de wereld. Ik koop vaak “gewone” dingen, die klein genoeg zijn voor de hobby. 

                                                                               

Morgen meer !


1 opmerking: