Vertaal

vrijdag 1 november 2013

Het is weer november en daar blijf ik een dierbare herinnering aan hebben .

.........deze quilt .......en herinner het je ......5 jaar terug inmiddels ........Bennekom.
 
 
 
Hij heeft een half jaar in de hal van het flat gehangen ! En werd vele keren ,ook in mijn bijzijn bewonderd en men was verbaasd dat je 75 quilters uit het hele land bereid vond om een blok te maken voor dit doel  ( het 80 jaar worden van je vriendin en maatje !) en ................
er dan een hele quilt van maken !
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Ik herinner me dat iemand mij dat vertelde, iemand die ook een blokje aanleverde. Ik was toen nog niet zo lang aan het bloggen. Prachtige herinnering Rini!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij blijft mooi Rini. Geniet er nog maar lekker van. Er is vast nog wel ergens een plekje te vinden waar hij kan 'hangen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een hele mooie quilt voor een heel bijzondere gelegenheid en ook leuk om er aan mee te werken en vooral je verbaasde gezicht 5 jaar geleden, onbetaalbaar!

    BeantwoordenVerwijderen