Vertaal

donderdag 24 oktober 2013

Meer !

Er viel ontzettend veel te zien .
 
 
Deze heet Dream
 
 
 
Gemaakt in 2 jaar door een Turkse .Is na de tentoonstellingen voor dagelijks gebruik!
 
 
Coby Uittenbogaard uit Houten maakte onderstaande quilt.
 
Duizendtwintig lapjes .Het leuke komt hier onder .
 
 
Gezien ?
 
 
 
Deze komt uit Israël. Ik houd niet zo erg van gepaperpieced bloemen , maar deze vond ik wèl mooi.
Waarom ? ...???....
 
 
 
 
Deze is gemaakt door Marja  Klever uit Houten .
 
 
Ik vond dit een bééldje !  En heel knap ....
 
 
 
 
 
Deze stond buiten MOOI te zijn .....
 
 
 
 
De grootheden staan niet in het boekje , die stonden er op de grond bijgeschreven .Dus die mis ik
nog al eens .
 
 
Deze heet Flow 6 .   en
 
Laat je meevoeren ,zwem niet tegen de stroom in ,
maar beweeg mee en vindt daarbinnen je eigen richting .
 
Ik dacht het hiermee te besluiten .
 
 
Wil je al mijn foto's hebben , mail me dan , ik *deel* ze graag .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Mooi besluit Rini. Die tumbling blocks, zo leuk gedaan. Dat moet je inderdaad van dichtbij zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rini, leuk al je berichtjes met foto's van de quilts in Veldhoven. Het is zo net alsof ik toch de tentoonstelling bezoek. Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn, ik heb ze allemaal alvan je mogen zien. Nogmaals dank hiervoor. Eerlijk gezegd snap ik niet wat je bedoelt met "gezien?" over die blokken... ik ben een beetje dom!
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen