Vertaal

zaterdag 25 mei 2013

Vervolg Beukenrode , van een hele tijd terug!

Dank zij de kou zijn we even een paar dagen naar huis gegaan ! Dat is nog nooit gebeurd! Als we eind april het flat verlieten , dan bleven we ook 4 maanden weg!Alleen om de post even op te halen!
Nu gaan de foto's ook beter , vlugger dan op de camping .
 
 
Wat ik héél mooi vind , maar zo niet kan!
 
In 2 gangen hingen de div. quilts.
 


 
 
Het is nu een conferentie-oord .
 
 
 

 
 
Dit is bijv. zo'n zaaltje . 

 
 
Ik denk dat je er ook wel een quilt-workshop in zou kunnen geven !??

 
 
Hier nog één .......

 
En dit is een zij-aanzicht van het gebouw, als je via  de oprijlaan er naar toe gaat.
Je kunt er niet slapen .
 

3 opmerkingen:

  1. Nou ik zou daar wel een workshop willen volgen! Prachtig. Ook de quilts die laat zien. Ik vind dat applicatiewerk ook altijd zo prachtig. Wie weet dat ik het toch eens ga proberen, maar dan wel een kleintje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rini, wij zijn nog helemaal niet naar de caravan gegaan! Veel te koud en te slecht weer. Mooie applicatiequilt trouwens. Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is 'vervolg Beukenrode', maar waar is deel 1 dan? Dat heb ik niet kunnen vinden. (ligt misschien aan mij hoor) groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen