Vertaal

donderdag 8 januari 2015

Wat roept die jongen ook al enkele jaren ?

Dat hij graag in Cambridge wil gaan studeren! 
Hij volgt nu inderdaad de procedure om er evt. op terecht te kunnen komen !
Eén op de vijf candidaten wordt toegelaten. 
Maar hij wilde kijken hoe ver hij al zou komen!




En als het niet lukt ,dan gaat hij graag , en  lekker in A'dam studeren , is zijn uitspraak voor dat de eerste brieven richting Engeland gingen .
10 dec. werd hem verzocht naar Cambridge te komen voor een interview !
Samen met zijn vader is hij er geweest en met 2 stel mensen had hij een gericht gesprek .
Waar hij opgewekt en blij van terug kwam !
En nu is het verder afwachten !

4 opmerkingen:

  1. Dat is een jongen waar veel in zit! Ik vind het zo knap dat die kinders tegenwoordig zelfs in hun examenjaar nog zoveel extra kunnen doen! Dat zie ik bij ons kleindochters ook. Onze 2e doet dit jaar ook examen en nog heel veel meer....
    Heeft hij ook 'Cambridge' engels op school gedaan? Is dat niet een voorwaarde om in Engeland te mogen studeren?
    Een knul om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal duimen voor hem, want het is daar zo mooi
    Groetjes uit Zweden en een heel fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik sluit mij aan bij Chris. Zou echt leuk zijn als het hem zou lukken!!!! Ik duim mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En gelijk heeft-ie.... laat-ie maar naar de maan reiken; komt altijd goed.
    En lukt het niet?? Inderdaad, dan naar Amsterdam.....
    Nooit geschoten altijd mis!!
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen