Vertaal

woensdag 2 april 2014

Mini-leven .

Hier komt nog meer van wat uit de handen van Rya is gekomen !

Twee vazen met bloemen: een pul met tulpen; dat zijn eigenlijk krokusjes uit een kaarsenring, die ik als tulpen gebruik;
de andere vaas heeft dezelfde roosjes van de markt; prachtig toch die miniatuur baccarats!!


 Het allerleukste is miniaturen maken; daar leg ik mijn hele hart in,
 zoals jullie in quilts en het allerfijnste is dat je zo enorm inventief wordt.



 Een krantenmandje: het mandje kocht ik jaren geleden bij Blokker en het past prima als krantenmand.
 Het Margrietje heb ik uit de Margriet geknipt; achterin stond vroeger de omslag met inhoud van het volgende nummer en die omslag gebruikte ik;

 Hobby Handig idem zo en ook het Algemeen Dagblad.

Zie je, ik kijk met bepaalde ogen naar de wereld.


1 opmerking:

  1. Je moet echt wel fantasie hebben en inderdaad inventief zijn om allemaal van die leuke mini-dingetjes te maken!

    BeantwoordenVerwijderen